Przed nami Euro 2012. W związku z tym musimy przygotować się na wiele akcji promocyjnych z wykorzystaniem sportu, od tych najprostszych np. opakowanie batonów w folie z motywami piłkarskimi, po te bardziej wyszukane. A jest skąd czerpać inspirację.
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej bez wątpienia będą dla Polski najważniejszym wydarzeniem dekady. Zatem możemy się spodziewać, że większość firm będzie chciała wykorzystać piłkę nożną w swojej komunikacji. Ale nie chodzi o to, by na opakowaniu każdego produktu nadrukować piłkę i hasło promujące wartości sportowe. Chodzi o to, by zrobić coś kreatywnego i inspirującego, o czym będzie głośno w mediach i co "zarazi" kibiców.
Dziś chciałabym przedstawić akcje, które mogą stanowić prawdziwe źródło inspiracji dla marketingowców przygotowujących kampanie wykorzystujące sport (nie tylko piłkę nożną).
1.Coca-Cola i Mistrzostwa Świata w piłce nożnej 2010
2. ASICS Run with Ryan
Agencja: Vitro (więcej tutaj)
3. Audi i Gran Derbi
Agencja: DDB Spain
4. Coca-Cola i zagubiony portfel z biletem
Agencja: O escritório
Czekam na ruch polskich agencji!
Zdjęcie w nagłówku pochodzi ze strony http://www.poucatinta.com.br/wp-content/uploads/2010/07/painel_cocacola1.jpg
Tworzenie stron www jest w tym momencie najpopularniejszym sposobem kreatywnego marketingu, dodatkowo kreacja w SM i YT.
OdpowiedzUsuńSerwisy zajmujące się pomocą w pisaniu prac magisterskich, licencjackich i zaliczeniowych:
OdpowiedzUsuń1) prace magisterskie - bardzo przydatny przy pisaniu pracy samemu.
2) prace licencjackie - dla tych, co potrzebują pomocy przy licencjacie.
3) Dobra praca dyplomowa - pomoc przy pracach innego rodzaju.
4) pisanie prac - dla piszących.
5) prace zaliczeniowe - nazwa mówi sama za siebie.
6) nowe prace - jeden z nowszych naszych serwisów.
7) prezentacje maturalne - porady, gotowe prezentacje.
8) praca licencjacka - pomoc, wskazówki w pisaniu własnej pracy licencjackiej.
Za darmo pomagają w przygotowaniu planu pracy i bibliografii. Poprawiają błędy w już napisanych pracach. Zbierają literaturę. Brak plagiatu oraz indywidualna obsługa to ich atuty. Specjaliści z wielu dziedzin czekają. Zlecenie można złożyć w biurze firmy.