środa, 7 grudnia 2011

Kreatywnie o sporcie - akcje promocyjne godne uwagi

Przed nami Euro 2012. W związku z tym musimy przygotować się na wiele akcji promocyjnych z wykorzystaniem sportu, od tych najprostszych np. opakowanie batonów w folie z motywami piłkarskimi, po te bardziej wyszukane. A jest skąd czerpać inspirację.

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej bez wątpienia będą dla Polski najważniejszym wydarzeniem dekady. Zatem możemy się spodziewać, że większość firm będzie chciała wykorzystać piłkę nożną w swojej komunikacji. Ale nie chodzi o to, by na opakowaniu każdego produktu nadrukować piłkę i hasło promujące wartości sportowe. Chodzi o to, by zrobić coś kreatywnego i inspirującego, o czym będzie głośno w mediach i co "zarazi" kibiców.

Dziś chciałabym przedstawić akcje, które mogą stanowić prawdziwe źródło inspiracji dla marketingowców przygotowujących kampanie wykorzystujące sport (nie tylko piłkę nożną).

1.Coca-Cola i Mistrzostwa Świata w piłce nożnej 2010

2.  ASICS Run with Ryan

Agencja: Vitro (więcej tutaj)

3. Audi i Gran Derbi
Agencja: DDB Spain

4. Coca-Cola i zagubiony portfel z biletem

Agencja: O escritório

Czekam na ruch polskich agencji! 



Zdjęcie w nagłówku pochodzi ze strony http://www.poucatinta.com.br/wp-content/uploads/2010/07/painel_cocacola1.jpg

2 komentarze:

  1. Tworzenie stron www jest w tym momencie najpopularniejszym sposobem kreatywnego marketingu, dodatkowo kreacja w SM i YT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwisy zajmujące się pomocą w pisaniu prac magisterskich, licencjackich i zaliczeniowych:
    1) prace magisterskie - bardzo przydatny przy pisaniu pracy samemu.
    2) prace licencjackie - dla tych, co potrzebują pomocy przy licencjacie.
    3) Dobra praca dyplomowa - pomoc przy pracach innego rodzaju.
    4) pisanie prac - dla piszących.
    5) prace zaliczeniowe - nazwa mówi sama za siebie.
    6) nowe prace - jeden z nowszych naszych serwisów.
    7) prezentacje maturalne - porady, gotowe prezentacje.
    8) praca licencjacka - pomoc, wskazówki w pisaniu własnej pracy licencjackiej.
    Za darmo pomagają w przygotowaniu planu pracy i bibliografii. Poprawiają błędy w już napisanych pracach. Zbierają literaturę. Brak plagiatu oraz indywidualna obsługa to ich atuty. Specjaliści z wielu dziedzin czekają. Zlecenie można złożyć w biurze firmy.

    OdpowiedzUsuń