niedziela, 28 sierpnia 2011

Sport to doznania, więc słowo o rynku doznań

Rynek doznań to rynek dla produktów będących dostosowanymi do klienta doznaniami – nie zwykłymi dobrami czy usługami” - tak rynek doznań opisuje Monika Kostera. Według niej firmy, które działają na rynku doznań aranżują pamiętne wydarzenia i przeżycia dla swoich klientów, a pamięć sama w sobie jest częścią produktu.


Rynek doznań to obecnie najbardziej rozwinięta postać rynku. Zarówno działające na nim podmioty, jak i doznania, które oferują, są bardzo zróżnicowane. Wszystko jednak tworzone jest pod potrzeby klienta, a te są najważniejsze. A skoro o odbiorcę tak się dba, wskazane jest stosowanie premium pricing.

Warto zwrócić uwagę na tę koncepcję przy analizowaniu rynku sportu. Bo czym innym jak nie doznaniem jest właśnie widowisko sportowe? Emocje, przeżycia, wspomnienia – to właśnie daje nam uczestnictwo w imprezie sportowej niezależnie od tego czy kibicujemy, czy sami jesteśmy zawodnikami.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie sam sport i aktywność fizyczna jest bardzo ważna i ja chcę jeszcze dodać, że dla mnie bardzo ważna jest joga. W sumie fajnie, że jak coś to w sklepie https://jogastyl.pl/ zawsze mogę zamówić takie akcesoria jakie będą mi potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo duży wybór sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego ma w swojej ofercie sklep internetowy Musi-Med. Są to między innymi akcesoria takie jak balkonik rehabilitacyjny: https://musi-med.pl/pl/c/Balkoniki%2C-podporki%2C-chodziki/23 . Na pewno znajdziecie u nich coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń